Anna Maria

För det är bättre nu

Kategori: Vardag

I flera år har min dröm varit att jobba med hundar. För vem vill inte jobba på ett hunddagis? Mysa, busa och promenera dagarna i ända. Min dröm fylldes. I ett och ett halvt år spenderade jag nästan all min vakna tid för att antingen jobba eller tänka på jobbet. 
Så vad hände egentligen? Vad fick mig att bryta ihop totalt. Att må så dåligt att jag hamnade nere på botten. Och framför allt.. vad fick mig att tro så innerligt på en människa som bara ville utnyttja mig? 
Att sluta på hunddagiset är det bästa valet jag har gjort. Idag, 1 1/2 månad senare, mår jag bättre än någonsin. Och Lipton också! 
Så stå på er. Låt ingen trycka ner er. Inte ens en dröm är värd att må dåligt för! 

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Du är fantastisk vännen! Att både du o Lipton mår bättre är underbart att höra♡♡

    2014-08-06 | 12:15:57

Kommentera inlägget här: